} setTimeout("animate()", 1000);

*Pust*


Kom nyss hem efter en dag på grönan med Hannabel. Men det är inte därför jag pustar ut, utan det är för att jag äntligen är i tryggt förvar inomhus... Okej, nu tar jag det från början:

Klockan åtta lämnade jag och Hannabel Gröna Lund. Vi gick åt olika håll (hon till båten och jag till tåget.) jag tog spårvagnen till T-centralen och därifrån till Fridhemsplan. Men när jag närmade mig Fridhemsplan kom jag på att jag glömt att ta med mig hemnycklar... Så jag skulle förbli utelåst resten av kvällen.. Najs!

Men då ringde jag iaf  min granne Oscar. Jag åkte tillbaka hela vägen till tc och mötte honom där. Fick hans hemnycklar och sen åkte jag hem. och jaa, nu sitter jag här ensam-hemma hos min granne och bloggar på hans dator. Hahaha... Alltså Oscar är min kompis Claras storebrorsa och dom bor grannar med mig.

Hahahha, japp så här sitter jag och väntar på att bli insläppt hemma. I och för sig hade jag ju kunnat klättra över till vår balkong eftersom att den här balkongen ligger precis intill, men ooom jag ramlar såå... yes, det verkar lite för riskabelt. Men om jag inte bloggar mer efter det här så vet ni att jag ramlat från balkongen och dött!

Xoxo/Erika ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;