} setTimeout("animate()", 1000);

Sunday


Godmorgon!



Igårkväll somnade jag faktiskt i tid, klockan 1!!! :D Eller lite senare kanske, halv två... eller nej, aja skit it. Ska iaf försöka somna i tid eftersom att skolan börjar snart (!)

Aja, tidigare på kvällen hade jag och mamma kräftkalas hemma till middag! Mums. Älskar kräftor, kräftklorna iaf. Dock hatar jag räkor. Gillar ni skaldjur?


Hursomhelst, idag har jag inte särskilda planer för dagen. Bara ta det lugnt hemma framför datorn typ.. Vädret är ändå inte på topp just idag. Men Spock är alltid till sällskap!


Just nu ligger han bredvid mig med hela magen upp i vädret och såfort jag slutar klappa honom för att skriva det här inlägget så lyfter han tungt sitt huvud för att ge mig värsta blicken som ska få mig att fortsätta klappa. hahahhaha... sötnos. ♥











Middagen igår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;