} setTimeout("animate()", 1000);

wehoooo....


8 läsare idag, wihooooooo! Hade mellan 30-40 per dag på bbusbbarn.blogg.se och nu har jag inga kvar... :( Eftersom att man inte kan logga in på min vanliga blogg så kunde jag ju inte informera dom om att jag bloggar här. Jag har skrivit i mitt eget kommentarsfält men det är liksom inte alltid läsarna läser kommentarer jag har fått...?


Förresten, eftersom att jag gjorde tidsinställda inlägg medan jag kunde logga in på bloggen, så kommer det upp ett dagens sötis-inlägg varje kväll mellan 18.30-19.00

Därför publicerar jag inte sådana inlägg på denna bloggen eftersom att det fortfarande droppar in ett varje dag på www.bbusbbarn.blogg.se Så om ni vill se Dagens sötis-inlägg så kika in där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;