} setTimeout("animate()", 1000);

GÄÄÄSP

Hejsan, har suttit hela kvällen och försökt fixa med bloggdesignen som inte riktigt vill samarbeta. Aja får försöka göra klart den imorgon kväll hemma hos farmor.

Nu måste jag gå o lägga mig, är skittrött+ att jag måste upp i tid imorgon för att packa resten av sakerna. Så nu somnar jag gott efter att ha haft 84 besökare idag...


Hoppas ni stannar kvar allihopa, för strax kommer designen vara klar och så ska jag blogga om min spännande resa nästa vecka! Så ni har något att se fram emot... : )

Postat av: Anonym

TJenixen erika :-) du behöver inte svara men hur var your grades?:-p

2011-12-23, 13:07:15 -
Postat av: Erika (:

ehm va? :p

2011-12-23, 17:29:40 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;