} setTimeout("animate()", 1000);

GODMORGON!

Efter skolan igår drog jag o Emma hem till henne för att endast hämta några grejjor. Men sen blev det att stanna där i några timmar iaf, då vi fastnade framför Titanic och många olika TV-serier därefter.

Men sen så stack vi i alla fall mot Solna Centrum. Där chillade vi och köpte några småsaker, julklappar o lite sånt. Träffade skitmånga som jag känner där oxå.. :p Och så käkade vi på donken, de va längeseeen!

Sen åkte vi hem och var hemma vid typ 7. (Vi dröjde egentligen så länge hemma hos Emma för att vi inte fick komma hem för min brorsa -.- Han skulle typ ha en massa kompisar, men alla va ändå fortf kvar när vi kom hem!!)




Aja, sen dröjde det inte länge förrän det var dags för idol-finalen!!!!! :D Jag och mamma skulle sett det live i Globen (har faktiskt aldrig varit där) men hon jobbade så det blev aldrig av. Men jag och Emma bänkade oss i soffan framför min käraste TV♥♥♥♥ och gissa vem som vann? LÄS INTE VIDARE HÄR OM NI INTE SÅG IGÅR, HAHA.

Men annars, följ pilarna! :p











 

 

 

 

 










LA FONDELL! Amanda Fondell vann Idol 2011, så rätt! Men Robin var också helt sjukt duktig så det var svårt att avgöra... Så jag röstad inte på någon hehe.


Låter värsta insatt i det här men idol tycker jag är skoj, dock inte Melodifestivalen. Fett lame. Men aa, alla årets idoler har varit jätteeeduktiga! Två andra solklara favoriter var Molly och Amanda Persson.



Minns ni att jag o Emma träffade idolerna för några veckor sedan...? Inte alla, men många. Jag har fortfarande inte lagt ut bilder på mig och idolerna kom jag på! Så det ska jag göra i helgen.

Och minns ni att jag var med i stor bild i idol sändningen..? Jag var ju inte där på plats, men de visade klipp från skivsigneringen i nacka forum och där jag och Emma var,som sagt.






Jag och årets idol-vinnare AMANDA FONDELL!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;