} setTimeout("animate()", 1000);

It´s fridaaay


Shoz hörrni
-ni-ni
!


Imorse drog jag t elevrådet, jag är ju som sagt elevrådsrepresentant. Men det har varit fett tråkigt och jag vill inte vara med längre efter jul, men rektorn planerar redan nästa träff..? HJÄLP! haha nejmen får väl gå ur det där på nått sätt.

Idag slutade vi halv 12 som vanligt och jag o Emma drog hem till mig. Jag, Emma o mamma tog en låång promenad i kylan till polishuset (solna tingsrätt) och jag tog foto till mitt pass. Blev faktiskt riktigt nöjd! :) Sen när blir man nöjd med sitt passfoto lixom...?



Sen drog vi till centrum och besökte ur-och-penn, fick med mig ett superfint halsband därifrån! Och sen lämnade jag en VÄLDIGT försenad bok på bibblan, hehe.. Men har fortf en som är försenad som jag inte hittar...? Panik! :o Aja.



Sen har vi varit hemma hos mig och den senaste timmen har jag bara suttit o pluggat matte, KUL! Särskilt för Emma. Men jag varnade henne för det innan hon åkte med mig hem, såå.. ;) men ändå.


Nu ska vi käka, duscha o sen är det dags för idol. Hörs senare! ♥












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;