} setTimeout("animate()", 1000);

Söndag kväll...

...Och här sitter jag på övervåningen i farmors hus och surfar. Mys! Kanske ännu roligare om en viss kusin var här samtidigt, så som de brukar va...


Ikväll ska jag ta det lugnt
. Eller? Blogga mycket hade jag tänkt, men nu finns det inte mycket tid över.
Vi ska snart äta go filé (eller va de nu heter..) till middag.

Sen ska jag ta det lugnt; läsa en bok och en tidning jag fick i julklapp, beställa några grejer på nätet osvosv.. Lite smått fix sådär bara. Och så måste jag skriva packlista inför nästa resa!!




Till en helt annan grej
:

Tycker ni det är OK att säga God jul när julafton redan är över?


För mig känns det kanske liite efterblivit, men ändå. Julen är inte över bara för att man har fått sina presenter lixom? Eller vaddå, slängde ni ut er gran idag? Nej, jag tänkte väl det!

Annars kanske man ska säga "God fortsättning"...? Kommentera gärna vad ni tycker passar bäst i nuläget!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;