} setTimeout("animate()", 1000);

Sunday

Godmorgon! Här är man morgonpigg, oh ja...

Igår satt vi och åt "lunch" i ett kolsvart hus fast det kändes mer som om vi åt en väääldigt sen middag typ mitt i natten... :s En elektriker skulle komma hit men så gick vi ut till ett sånt där el-skåp (det var helt kolsvart ute,såg ingenting) och så lyckades Emmas pappa få tillbaka strömmen på något mystiskt sätt..

Så sedan kunde vi äta middag och se på Så mycket bättre. (Lahles dag)
Idag ska vi ut och fota och sen ska vi åka till några av Emmas släktingar, så jag hinner inte blogga. Men jag har gjort några tidsinställda inlägg i alla fall. (:




Här kommer två skitfula bilder på mig på Emmas land i somras, hahah så jävla fula men aja : P





Först stenseriös...



Och sen ba...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;