} setTimeout("animate()", 1000);

Svar på tal






Till dig, du som kommenterade anonymt och frågade: "Hur var your grades?"
Äre betyg du menar eller..? :P

Isf, svar
:
Jag är nöjd med mina första betyg. Jag fick godkänt i matematik vilket jag är jävligt stolt över, medan vissa andra kanske skulle bli riktigt besvikna för ett C. (Har alltid haft skitsvårt för matte)

I skolan är jag duktigast i ämnet svenska, men det var inte där jag lyckades bäst. Det var i SO-religion. Där fick jag ett A, jävligt stolt! haha..


Sen fick jag lite D, lite C osv... Inte ett enda B. Men min spanskalärare säger att jag kan höja mig till B nästa termin, om jag anstränger mig lite mer. Det är lixom inte världens roligaste att plugga sp-glosor...



Aa. Det var det. Jag vet precis vad jag har gjort fel och vad jag kan göra bättre till nästa termin. Men nu orkar jag inte tänka på skolan mer på ett tag, JULLOV FÖR FAN! :D Puss på er♥















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;