} setTimeout("animate()", 1000);

feberfrossa



Jag har legat i feber-koma de senaste dagarna och därför har jag inte bloggat.


I tisdags kväll somnade jag med datorn i knät och vaknade av att min bror kom och bäddade ner mig i min säng med kläderna på, haha aaw..

Som om det inte vore tufft nog i vardagen så plågades jag den natten med samma hemska mardröm om och om igen, direkt taget ur verkligheten.

På onsdagen ringde jag och sjukanmälde mig på skolan. Jag sov resten av dagen och fortsatte även sova natten därpå. Jag hade säkert redan då näst intill då 40 ° feber och svettades ihjäl när jag hade täcke/filt på mig men frös som om jag var i en isglob såfort jag tog av mig täcket. Vad gör man då?

Tar fram febertermometern.
men den är spårlöst försvunnen så jag får aldrig veta hur hög feber jag hade egentligen.




Hursomhelst, på torsdagen (igår) piggnade jag till litegrann när jag vaknad och kunde inte somna om. Jag trodde jag skulle bli bättre, men det blev mycket sämre när jag gick upp och kollade på TV. Jag somnade om på soffan, sov resten av dagen och inatt hade jag en förskräcklig mardröm igen. Inte samma, men den var helt sinnessjuk...

Och inatt har jag svettats som en jävla gris och knappt kunnat andas. Men guud vad det var underbart att vakna imorse. Det var som att vaknade upp ur en lååång mardröm då man knappt varit vid medvetande på flera år.


Jag har varit jättesvag idag och väldigt yr. Jag har inte kunnat gå alldeles själv men jag har iaf kunnat stå på mina egna ben, en sån stoor lättnad. Och så har jag duschat! :D





Hoppas jag blir bra i helgen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;