} setTimeout("animate()", 1000);

För en vecka sedan...



... På slöjdlektion!





Alla skulle ta med sig ett plagg att laga veckan efter. Och så sa jag att jag hade en massa små hål i baken på varenda byxor jag har hemma (Ja, det är saaant!!) och undrade ifall det gick att laga.

Så då ritade vår lärare upp ungefär hur mina byxor ser ut, hahaha..








Alexandra
Med fina slingor i håret
(Y)





Emma H



Emma J
stirrar? hahaha..






Jag-Erika








Efter sista lektionen, dvs syslöjden, åkte jag och Emma till Sergels biograf för att hämta ut våra biobiljetter eftersom att vi skulle se Smurfarna dagen efter. Det var då, på fredagen, som vi även skaffade oss biljetter till eventet imorgon!!!



Där utanför låg folk i sovsäckar på tjocka madrasser eller i solstolar med paraplyer o grejer. De skulle sova över till dagen efter då VIP-biljetterna till Twilight eventet skulle släppas.

Många hade övernattat där i ösregnet sedan tisdagen. Med andra ord i tre nätter i kylan! Sjukt, haha..









Och här har vi Emma i regnet
:)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;