} setTimeout("animate()", 1000);

jag suger

har tagit total dator-paus i 4 dagar nu. Jag tror inte jag gjort det sen jag fick min dator för tre år sen (bortsett från utomlandsresor) och därför har jag inte bloggat någonting.

Igår hade jag trots detta läsarrekord på denna bloggen med 14 läsare! WEHOOOO!!
På min förra blogg www.bbusbbarn.blogg.se hade jag ca 180 läsare i rekord. Men eftersom att jag inte kan informera mina gamla läsare om att jag har en ny blogg så förlorade jag alla i flytten hit.

De 14 läsare som besökte min blogg igår är uppenbarligen endast mina vänner som jag kunnat informera om min nya blogg på facebook eller IRL.

Vädjar nu till er; tipsa era vänner om min blogg! Om ni tycker om min blogg förstås. (Förstår om ni inte gör det med tanke på att jag inte bloggat på 4 dagar...) Men ändå. Ju fler läsare jag har desto roligare är det att blogga-och desto mer uppdatering kan jag lova er.


Strax ska jag på bio med min allra bästa vän Emma så jag hinner inte berätta om de senaste fyra dagarna av mitt liv ikväll... Men jag lovar att återkomma. Puss på er allesammans! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;