} setTimeout("animate()", 1000);

Sorry

Idag har vart en chill-dag i skolan, har haft Disa o EA :D
Sen jag kom hem har jag kollat idol, suttit lite vid datorn, ätit kladdkaka och PLUGGAT!

Därför har jag inte bloggat.
Sen så vare ju Aik-Dif men vi förlora med 1-0, buhuu.. :( Aja de är ju hockeymatch imorn oxå. Fast min brors kompis har åkt tåg 6 timmar från Halland för att se matchen så de va ju fett synd..

Aja ska tagga t sängs nu. Eller aa fixa mig först sen ska jag ligga i sängen och gå igenom lite av matten innan jag ska göra provet imorn. Puss o hej, leverpastejv!










Postat av: Hannabel

vad menar du med en sista blogg kommentaren :) <3

2011-09-20, 16:32:25 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;