} setTimeout("animate()", 1000);

At Emmas place!



Tjuleluuuu



Vaknade typ halv 12 imorse av att min katt pissat i sängen. Mysigt! Vi i familjen har blivit så vana vid Spocks jag-vägrar-gå-på-lådan-betéende nu så vi nästan inte blir arga på honom längre. Bara småirriterade lixom.

Anyway, sitter hemma hos Emma nu. Känns som vi inte setts på månader fast det var typ för en vecka sen. Tänkte iaf visa lite bilder från när jag var hemma hos Emma senast och vi var ute på gården.


Here u gooo!

 






VAD GÖR DU??? Försöker du ta på min röv?!




 






 

CATFIGHT!!!

 




okej jag ger mig! nu traskar jag bort härifrån...

 


men.. what the fuck is this?!























POSS-POSS! :*

 

 

 

















 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;