} setTimeout("animate()", 1000);

bajs piss skit korv


mår jättedåligt just nu. men för tillfället ligger jag inte bara o vilar, så tänkte jag kunde berätta vad som hänt idag. Jo, jag har varit i skogen med mina vänner hela dagen idag. Haha, nejmen lärarna tog med os till nån jävla bondgård i norrtälje. Min klass+ klassen under. Tog mer än en timme att åka dit med bussar+gå...

Har varit sjukt tråkigt idag. Våra två guider har bara pratat om olika ekosystem: åker, skog, fält osv.. haha fett sämst. har bara klampat runt i en massa lera och fått ont i fötterna. men det va najs att slippa sitta instängd i skolan hela dagen iaf.


nu mår jag jättedåligt. har legat och vilat (men inte lyckats somna) ända sen jag kom hem. ska försöka sova nu. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;