} setTimeout("animate()", 1000);

Freeedag



Idag var jag först med Emma på thai-restaurang och käkade som en häst. Jag äter som en galning numera!! För att vara mig dårå... Sen försökte vi boka in en tid för makeup-rådgivning, men det gick åt skogen... Så efter ett bra tag åkte vi vidare hem till Emma istället.



Var där och typ... kollade på big brother och hade det mysigt.

Kom hem från Emma strax före 9. Sen har jag suttit och kollat Let´s dance med mammsen. Det var ett tag sen nu! Det är så mysigt att vara hemma med mamma på fredagkvällarna... (:




hihi oldie, vi två i skolan. :D




Jag lovar er, att när jag till slut fått ordning på min tidsplanering och alla stessmoment med skolan (och mycket annat, här hemma) så ska jag börja en omstart med bloggen. Börja från noll. Skriva positivt, ofta och med mycket bilder. Puss på er trogna läsare som fortfarande besöker min blogg varje dag! Ni är guldvärda! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;