} setTimeout("animate()", 1000);

Rensa Frejas garderober


Idag efter skolan åkte jag med Freja hem till henne i nacka. Vi vände upp och ner på hela hennes garderob, hällde ut kläderna ur hennes byrålådor till dess att hela golvet+ hela soffan var en enda ENORM klädhög!

Sedan rensade vi Frejas kläder hela kvällen. Haha har allvarligt talat aldrig sätt så mycket kläder på samma gång i hela mitt liv, det där va de sjukaste... :P Haha!


Efter typ 3 timmar hade vi gått igenom alla hennes tröjor (den absolut största klädhögen av dom alla) men ändå hade vi inte ens gått igenom en fjärdedel av allt... Aja, när vi hade gjort det var jag tvungen att åka hem.








Haha sorry, glömde ta kort på alla klädhögar. Så på dessa bilder hade vi nästan plockat bort allt... Aja. Sådär utspritt var det iaf, fast över hela golvet och i enorma högar.


Dessutom har hon jättemycket kläder i tvättmaskinerna+ minst dubbelt så mycket hemma hos hennes pappa som jag lovat att hjälpa till med nån annan dag...............



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;