} setTimeout("animate()", 1000);

shoooooooooooooo lään


Har precis käkat finmiddag med familjen och med happy birthday låtar dunkandes i de feta högtalarna i vardagsrummet ... Vi firar nämligen min älskade storebror som fyllde 18 i torsdags! (Det är oxå därför jag, brorsan o mamma fikade tillsammans idag.)

Vi har lixom inte hunnit fira honom förrän nu, eftersom han bara har hängt på krogen och nu dunkar han Sture-P -Devetdu i hans högtalare... Passande! Vilken sek som helst blir vi väl vräkda ur huset på köpet! :s


Iaf, skulle berätta om min helg men tror inte ni pallar läsa om jag ska skriva om det haha. Så jag kmr berätta i ett videoinlägg om en stund, eftersom Millie önskade det. Bra förslag där!


Ni andra kan väl också kommentera vad ni vill se mer av i min blogg
...? Snällaaaaaa???? :´)



https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=11062b2748&view=att&th=136ffbb59d0099ec&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8rs54fI53zdEuuxwlMT5jI&sadet=1335730373302&sads=Clduvv2seubPwipnQewdVmPpkgU


Här är tårtan vi firat brorsans 18-årsdag med
till efterrätt... ;)

Vad sägs om den, va
...?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;