} setTimeout("animate()", 1000);

Yesterday is history, tomorrow is a mystery.

shooz!
igår när jag kom hem så stack jag iväg på barnkalas hos felicia (som jag är barnvakt åt.) haha så sööt! hon fyllde 2 år och såklart skulle "ejika" va med på kalaset. ;)
Sen var jag hemma och va social mot farmor som va hemma hos oss igår. Pratade, gick på promenad och så. Sen lå jag i sängen och pluggade spanskaglosor tills jag inte kunde hålla ögonen öppna.. Så jag hann inte blogga!
Idag hinner jag inte heller för jag ska va med felli och skriva ett grupparbete vi ska redovisa i slöjd imorn!!! BRÅTTOM! Sitter och stressar mi igenom detta inlägg nu för att hinna fortsätta med slöjdarebetet. Puss, ses imorn!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;