} setTimeout("animate()", 1000);

flipp



jävla flippare jag ääär, hahahha... maxar musik i högtalarna nu när jag är ensam hemma!! ÄLSKAR ATT VARA ENSAM HEMMA när jag är på de här humöret haha, flippar helst själv hehehe..


Nämen nu kom min brorsa hem och flippade tillsammans mä mej, kul de med. xP hahaha vi försöker shuffla och jag måste erkänna att jag och brorsan har dedär i blodet... ni vet.. hehehe.

för en gångs skull är det JAG som bestämmer vilken musik som ska dunka i lägenheten, annars är det ju alltid från min kära storebrors högtalare alls musik kommer ifrån. Och det mesta jag lyssnar på har jag fått från honom.



Ibland kan de va rätt nice att ha en brorsa ändå... hehe. ;)





hahaha fulare syskon får man leta efter!!
Postat av: ebba- en blogg om allt!

hej! mycket fin blogg måste jag säga! :D kika gärna in på min! :) vill du göra blogglovin byte? :D

2012-02-18, 21:04:17 - URL: http://ebbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;