} setTimeout("animate()", 1000);

Yesterday is a mystery

Igår var det första februari. NAJS. Detta är ju månaden jag fyller år! ;)

Dock var det väärldens otursdag.. Jag brände mig på strykjärnet under slöjdlektionen (smartass.. gissa om det gjorde ont?!) och råkade välta ut två fulla vattenglas vid olika tillfällen under dagen.

Efter skolan var felli hemma hos mig och jag hann inte ens sätta på datorn en enda gång under kvällen då det enda vi gjorde var att plugga. Vi pluggade inför matteprovet som var idag. Och även lite, men långt ifrån tillräckligt, inför spanska provet.


Felli hade heller inte haft turen med sig igår. Även hon hade vält ut ett vattenglas och sen på kvällen hemma hos mig råkade hon knäa sig själv så att det började blöda och så hon fick en fläskläpp, hahaha... Vi är såå skickliga båda två!




Oldie. 1-2 år sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;