} setTimeout("animate()", 1000);

Godmorgon!

Jag vaknade upp på min luftmadrass (?) i mitt rum haha och det var näst intill omöjligt att vakna. Tills mamma plötsligt ringer mig (?) från rummet intill och säger att jag ska vaknade.

Asså jag blir aldrig väckt av mina föräldrar för jag brukar alltid komma upp själv (ojoj nån som skryter :O haha men de e sant!) till skillnad från storebrorsan som mamma säger åt typ 25 gånger varje morgon och så kommer han alltid upp MINST en halvtimme för sent ändå..


Anyway.. Idag kom jag upp sent men av ngn anledning har jag lite extra tid över åt datorn..? Eller är det bara in my dreams typ? :( jo kanske, för nu när jag ser på klockan fattar jag att det är dags att dra.....


Hörs i skolan, puss på er
!! ♥♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;