} setTimeout("animate()", 1000);

Godnatt!


Dagen har varit toppen
!

Började med att åka till kyrkan och jag fick gå upp i kyrktornet på en ostadig 100 år gammal trästege och ringa i kyrklockan, hihihi! :D Den var riktigt tung! haha men de va nice..


Gudstjänsten gick snabbare än jag förväntade mig och var inte alls så långtråkig som jag trodde den skulle vara. Efteråt vart det fika osv med alla konfirmander. Och sedan drog jag hem till Manne. Vi gjorde sminkvideos osv...


Och sen jag kom hem har jag bara suttit med läxböckerna. Mest har jag pluggat till sexualkunskapsprovet imorn!!!! RFSU ska också komma innan provet och snacka med oss.


Ska lägga mig i sängen nu och läsa det sista, puss och gonatt. ♥





smygbild emma har tagit på mig vid frukostbordet..


Postat av: Hannabel

taack! om jag är helt säker så köpte hon den i H&M

;) <3 <3

2012-02-20, 18:21:59 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;