} setTimeout("animate()", 1000);

Hemma idag

Tjena..


Igår i skolan var jag på jättebra humör men tyvärr förstördes det pga för lite sömn I think.. Hängde mkt med felli under dagen och vi båda var sjukt trötta och sega. Framåt eftermiddagen när jag skulle åka hem började jag även må illa.


Väl hemma lagade jag äggröra själv (stolt!) som faktiskt blev rätt gó. Efter det satte jag mig med läxböckerna framför näsan men fick ingenting gjort. Jag mådde skiitdåligt...

Sedan vaknade jag upp mitt på golvet i vardagsrummet (hahah) av att pappa lyfte upp mig och la mig i soffan. Sent på kvällen vaknade jag igen och upptäckte att det var läggdags.. och jag hade somnat utan att göra ngra läxor.. och mamma hade inte väckt mig!!

Så jag blev skitförbannad på mamma som hävdade att jag ändå inte kunde plugga när jag var sjuk. Men det sket väl jag i lixom. :s




Aja, sen slutade det med att jag däckade igen, sur grinig och illamående. Och imorse gick jag förstås inte till skolan utan stannade hemma för att vila upp mig. Jag sov till klockan var 11 imorse.


Nu mår jag bättre, precis så som det alltid slutar. Jag mår alltid dåligt på kvällen och på morgonen efter, och så ungefär vid den tiden på dagen då alla klasskompisar börjar smsa och ringa för att fråga varför man är hemma, det är ju då man börjar bli bra igen... Eller iaf är det alltid så för mig.


Så nu vet ni! Hoppas på att jag inte får ngt nytt utfall ikväll nu när jag är utvilad så jag kan följa med på skidresan med klassen imorn!!! :o








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;