} setTimeout("animate()", 1000);

Med Hannabel del 1

Jahapp, då tänkte jag äntligen visa er bilder jag och Hannabel tog då hon var hos mig torsdag-fredag för några veckor sedan... Nu har det ju varit helg och i lördags hade jag inget planerat så då satt jag endast och fixade med dessa bilder.

Hoppas ni är nöjda nu då, puss!








Vi är ute och jag plåtar porträtt med min systemkamera för första gången : )




FINAST!! ♥







































Jag lovar er att det inte är vi som har gjort den fula snögubben....... Haha..!























hahahaha, Hannabel tyckte det var lite kallt att sitta på den där gungan...
























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;