} setTimeout("animate()", 1000);

Pisksnärtsskada

Jag har väärldens nackskada sen i fredags på min fest när jag slippade ur, körde headbang till SKRILLEX hela kvällen. Så jag kan knappt vrida på huvudet, buhuu.. :(

Hur ska det gå när jag ska sova i bilen?? Värsta Whip lash-skadan juuuu... Det är en sån där skada som man ofta får när man varit i en bilolycka och kvinnor löper dubbelt så stor risk att bli drabbade än män.


Sjukt!!! Och hur i helsike ska jag kunna åka skidor såhär...? På wikipedia står det att de flesta fall går detta över efter några veckor och i vissa fall måste man gå till en läkare.

Symptomen kan vara:

 

De flesta av dessa symptomen stämmer in på mig, tex fruktansvärd nacksmärta och huvudvärk. Synrubbningar och väldiga balansproblem också. Igår blev jag alldeles yr och ramlade nästan omkull när jag ställde mig upp. Jag tror iaf jag har en lätt whiplash skada som förhoppningsvis går över snart.


ETT TIPS: HEADBANGA INTE TILL MUSIK HEHE. JAG HAR LOVAT MIG SJÄLV ATT ALDRIG GÖRA DET MER...

Dessutom headbangar jag alltid när jag har duschat för att mitt hår ska torka. :P

 

Ni kan läsa om whiplash-skada HÄR.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;