} setTimeout("animate()", 1000);

andra Februari tvåtusentolv

Chacha bitcheees!

Igår hann jag inte blogga. Ska skriva ett inlägg senare och berätta om gårdagen, med svaret på varför jag inte uppdaterade.



Men, först tänkte jag berätta om idag
!

Felli sov över, så hon och jag skyndade oss till skolan imorse eftersom att vi självklart försov oss haha. :P men vi kom iaf inte till skolan mer än 10 min sent, ungefär.

Vi hade inte alls hunnit plugga till spanskaprovet så återigen jublade vi när spanskaläraren fortfarande var insjuknad i influensa.. om hon bara visste hahah...


Aja, så vi hade först matteprov och det gick faktiskt rätt bra. (Y) Och sedan EA (eget arbete) istället för spanskan. Idrott, lunch osv.. Sedan skulle vi ha musik men även musikläraren var sjuk. Så det blev EA igen.



Så denna dag gick väldigt fort p.g.a alla arbetspass... NICE!!

Dessutom fick vi sluta mycket tidigare, det blev som en hållektion på slutet av dagen. Fast vi aldrig har hållektioner annars, då brukar vi ha ea istället.





Sen jag kom hem har jag varit hunnit vara hos frisören och på ärenden till Jysk, Mio mm.. Och ätit middag.
Jag var heller inte barnvakt idag p.g.a sjukdom i familjen. Alltså inte min familj, utan lille felicias.



Nu ska jag bara ta´re lugnt eftersom jag inte alls har många läxor för första gången på riktigt länge!!


Puss på er o ha d bra
!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;