} setTimeout("animate()", 1000);

Fy, Erika! Fy skäms!!!


Jag har inte bloggat någonting idag för att.. Ööh.. okejdå jag ska inte komma med någon dålig bortförklaring nu. Jag har bara inte bloggat helt enkelt.


Jag o Emma vaknade imorse vid halv 11.

Jag hade drömt jättekonstiga mardrömmar hela natten om ett helt sjukt samhälle styrt av regeringen. Hade väl fått lite inspiration ifrån Hungerspels-böckerna I guess... Fast det handlade inte om några hungerspel utan en fruktansvärd internatskola alla ungdomar i landet var tvungna att gå på.. Kanske ska jag skriva en egen bok om detta.. :s



Hursomhelst, back to subject. Emma drog hem vid 3 ungefär och då kom Hannabel och joinade istället. Vi ska nu hitta på nåt skoj. Ikväll blir det övernattning med film o grejjer.


Så vi får väl höras snarast, hehe. Puss på er! ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;