} setTimeout("animate()", 1000);

Hejsvejs

Idag äre löööördag.. Och jag hinner inte blogga någonting.



Igårkväll kollade jag o Emma på film (gryyymt störd film: Crazy stupid love, rekommenderas!) och åt kladdkaka. :D Sen somnade vi väl runt 1-tiden. Och jag sov jääätteskönt inatt, vet inte varför. Drömde typ en massa underbara drömmar som jag inte minns haha.

Sen vaknade jag kl 11 av att mamma väckte oss. Eller mig snarare, för Emma var visst redan vaken. Jag hade en halvtimme på mig innan jag skulle vara hos familjen jag sitter barnvakt åt och jag var alldeles liikblek, så jag pudrade på lite puder på näsan och drog iväg typ hehe.


jag har suttit barnvakt hela dagen och inte haft tid att blogga. Och nu måste jag fixa mig fort som in i helsike för vi ska dra på konsert. Alltså jag och min familj. Eller inte min brorsa dårå, men aa..





Superdupermega-gammal bild.


Har iaf jättebråttom och hinner inte blogga mera! puss o hare bäst..!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;