} setTimeout("animate()", 1000);

Koh Phangan

Nu tänkte jag visa er bilder från den thailändska restaurangen Koh phangan jag och Emma var på för tre veckor sedan.


Jag fick tillbakalängtan till Thailand så då fick jag återuppleva detta underbara land-här hemma i Sverige! ;)







Ord som är bra att kunna...? :s
Jag menar, "Gik" är ett mycket bra exempel!










 

 




 

 

 









 
















 

 

 





 

 

 

 

 

Servetörerna ville vara med på bild! Jag lovar att det inte var vi som frågade om att ta foto, haha...



 











 













hahaha, kolla han i bakgrunden.








suddig haha. Men ändå, jag ser ut som en barbie...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 



 

 


 

 

 

Allt vitt lyseeer! hahah..

 

 

Och dessa är Iphonebilder, därav sämre kvalité.

Haha söt!

 

 

 


 

 

Förlåt att bilderna inte publicerats tidigare, men som ni säkert vet vid det här laget muppar sig min dator eftersom den har fullt minne. Vilket också innebär att jag inte kan föra över bilder till min dator.

 


Och konsekvenserna av detta blir då självklart att jag inte kan publicera några bilder på bloggen...

Men idag så tog jag chansen när pappa inte var hemma och lånade hans dator, så här har ni dom i alla fall!

Postat av: Anonym

Var ligger restaurangen? Var det billigt? :O

2012-01-29, 09:18:26 -
Postat av: Alexandra

VART LIGGER RESTAURANGEN OMGGGGGGGG SVARA FORT?!?!?!?!?! VILL DIT.

2012-01-29, 20:51:25 - URL: http://royaldiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;