} setTimeout("animate()", 1000);

Mot felliii


SHoooz!

Imorse vaknade jag o Emma av väckarklockan tidigt på morgonen för hon skulle bli hämtad. Sen kunde jag inte somna om, så jag har varit vaken sen dess. Suttit vid datorn och rensat videos. (minnet är fullt så min mac fuckar hela tiden -.- )

Och nu ska jag fixa mig snaaabbt och dra till felli.. Har aldrig åkt dit hemifrån tidigare så vi får se om jag lyckas ta mig fram, haha... ;) jag har ju världens sämsta lokalsinne :( Inte bra när man bor i en storstad som Sthlm....


Aja, vi ska iaf till nåt centrum i liljeholmen och köpa en ny väska till Felli. För när vi skulle åka o ta tungpiercing gick typ hela bandet på fellis väska av :s



Här är btw två bilder på hennes tunga innan, haha :p







Ser ni att Felicia har typ en grop i tungan
?

Exakt där har hon piercing nu. Så han som tog piercingen undrade om felli haft tungpiercing förut, för hon hade en grop precis där tungpiercingen skulle sitta.. ;9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;