} setTimeout("animate()", 1000);

Onsdag

Ett inlägg igår, inte ett enda idag.. :p haha sorry men ni vet väl hur fullt upp man har när skolan börjar igen...


Idag har jag ju förstås varit i skolan igen. Soft dag: Film en hel lektion, gympa & syslöjd. :) Sen jag kom hem har jag endast suttit och surfat på internet och snart blir det nog middag.

Förresten kom jag på nu att jag har prov imorn, så jag borde nog ägna resten av kvällen åt plugget... -.-
Jepp! Så därför kommer inte jag blogga mycket idag heller.




Och här kommer två bilder från idag, skitfula men jag bjuuder på dom
!




Jag efter gympan
:

Vi satt och väntade på bussen när den kommer och bara kör förbi utan att stanna, jag blev så jävla lack.. Där satt jag och frös i mina korta träningsbyxor lixom :( så på bilden står jag och tittar låångt efter bussen när den körde iväg...




Och jag vid skåpen med toffs innanför mössan så det ser jättesnyggt ut :p




Båda dom här är smygbilder som Emma fotat på mig, haha♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;