} setTimeout("animate()", 1000);

SPOCK 10 ÅR

Igår fyllde min bebis 10 år gammal... Herregud vad tiden går fort. Vi har haft honom sedan han var fyra.

Jag älskar honom mer & mer för varje dag som går och jag blir bara tokigare i honom för varje sekund. De som känner mig vet hur jag blir i hans närhet.. helt crazy, haha.


Nejmen det går inte att förklara hur mycket min katt betyder för mig. Jag skulle ALDRIG klara mig utan honom, och jag fattar inte hur jag överlevde innan jag fick honom. Han är helt ärligt det bästa som har hänt mig..





Darling-Maja alderin
Detta är Spocks allra favoritlåt. Folk undrar hur tusan jag kan veta det, men det märks. Det märks på långa vägar
.


Bilder på oss genom åren:






































Jag-älskar-dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;