} setTimeout("animate()", 1000);

Sunny sunday

Hej-hopp gummisnopp!


Imorse vaknade jag halv 12 av att solen lyste genom fönstret. Fett längee jag sov. igårkväll efter gladiatorerna kollade jag på filmen "Natt på muséet 2" som gick på TV. Sen satt jag, mamma o pappa och kollade på gamla bilder från när jag var liten på vår enorma projektorduk. biokänsla woop-woop!

Pappa deckade i soffan. Så kul va de lixom. Haha, nejmen sen så var det helt dött i huset och jag kunde inte sova. :( Men till slut såå...


Aja, idag ska jag plugga matte (!!!) och ingenting annat. PUNKT. Nu ska jag käka frukost, äggröra o grejjer! Mamma är bäst på det så ni vet. Puss på er, vi hörs senare. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;