} setTimeout("animate()", 1000);

Svar på tal : )






Jag har fått ett par frågor jag tänkte svara på
:




1. Sööt, var någonstans
?

SVAR
: Tackar! ♥ Bilden är tagen i poolen i Dubai dagen före nyår... ;) Btw, jag lovar att jag ska lägga upp bilder därifrån. Någon gång, när jag får tid över...






2. VART LIGGER RESTAURANGEN OMGGGGGGGG SVARA FORT?!?!?!?!?! VILL DIT.

SVAR: Koh phangan ligger på övre slottsgatan på söder i sthlm, men finns även i Uppsala. Adressen till restaurangen i Stockholm är Skånegatan 57, Stockholm.










2. Var ligger restaurangen? Var det billigt?


Se frågan ovan.


Tjaaa, det beror väl på vem man frågar... Men jag har för mig att det sved lite i min plånbok, haha. Knappast som i Thailand där varje måltid är svinbillig. Menmen, det är ju Thailand det...



Själv beställde jag en Phad Thai Gai för 171 :-
och till efterrätt en mumsig chokladkaka som jag inte minns vad den kostade, och om man kikar på hemsidan finns den inte längre med på menyn. :( Men jag kan väl ge mig på en gissning... Kanske 85 kr eller något sådant?










Ni kan själva besöka Koh Phangans hemsida och kika på menyer mm, genom att klicka HÄR.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;