} setTimeout("animate()", 1000);

Året som passerat

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
de gjorde ja väl. :p


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Att sluta knäcka fingrarna? nä, såklart inte..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej haha.


4. Dog någon som stod dig nära?
ja. länk


5. Vilka länder besökte du?

Las palmas/Canarieöarna i början av året och sen nu i slutet Thailand och sen Dubai. :)


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
jarå..


7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

nää de vet jag inte..


8. Vad var din största framgång 2011?
typ inget, haha fail :( nejmen i skolan; A i ett ämne. :p

 

9. Största misstaget?

maa secret....


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nja, skadar mig gör jag aldrig. men jag hade ju lunginflammation. Och scharlakansfeber

 

11. Bästa köpet?

venne


12. Vad spenderade du mest pengar på?
säkert mat eller nåt på grönan :P

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

ja de klart, fast jag kan inte välja ut något särskilt.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Snälla bli min-Veronica Maggio & mangelåtarna; fest hos mange & mange bjuder

annars Näääk har jag aldrig lyssnat på så mkt förut.

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

ledsnare, depp perioder


16. Vad önskar du att du gjort mer?

typ pluggat haha


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

stressat

 

18. Hur tillbringade du julen?

med min familj+farmor ute på landet


19. Blev du kär i år?

nej, har väldigt svårt att bli kär ..

 

21. Favoritprogram på TV?

typ idol haha, det ända jag har följt. kollar nästan aldrig på TV


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej


23. Bästa boken du läste i år?

Hungerspelen, helt klart.

 

24. Största musikaliska upptäckten?

what?


25. Något du önskade dig och fick?

Julklappar: pengar, plattång mm.


26. Något du önskade dig men inte fick?

Julklappar: chokladhjärtan-ask hahaha, jag vet att jag är störd men jag ville ha sånna! :(

 

27. Årets bästa film?
öh.. nej för svår fråga haha.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Mina käraste tjejkompisar tvingade alla killar sitta på en rad framför mig och sjunga.. :p Annars var det en helt vanlig dag. Inga presenter, för dom skulle jag öppna när mamma kom hem haha.

 

Men felli räddade min dag och firade hemma hos mig med asgod kladdkaka direkt från Ica och sprutvispgrädde!! :D woop woop!

 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart.

 

30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011?
Tråkig. Jag har inte orkat bry mej så mkt.


31. Vad fick dig att må bra?

jag vet inte.. jag själv typ..


32. Vem saknade du?
mamma saknade jag mest under hösten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;