} setTimeout("animate()", 1000);

Wild ones






Vad tycker ni om låten
?

Själv tycker jag den är långtråkig, inte riktigt min smak. Men annars så äälskar jag SIA! Hon är grym :D Titanium, som jag tycker denna låt påminner om, är tex myckeeet bättre!



Men nu vill jag höra er åsikt
!!





Update
: Nu när jag lyssnade på Titanium tycker jag plötsligt inte den var bra. Jag tycker att den låter enformig o tråkig, fast ändå inte som denna här ovan.

Ingen aning om varför jag ändrat mig men nu fattar jag inte varför jag tyckte om låten Titanium så mycket förut... :p



Postat av: Alexandra

titanium tycker jag e grymt uttjatad nu, den här gillar jag däremot :D fast antagligen kommer de bli som med titanium, om en vecka är den dålig :p gött att du fixat kommentarsfältet också, kanske va längesen men jag kom att tänka på de nu ;)

2012-01-20, 19:58:20 - URL: http://royaldiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;