} setTimeout("animate()", 1000);

Allsång på skansen

 
hej på er!
 

Idag har det inte blivit så mycket bloggning, nejnej. Jag har tillbringat dagen/kvällen med mammsen på Allsång på skansen. :) Första gången jag var där, så nu har man det avklarat. Inte jättekul, men mysigt var det minsann. Och vi slapp under regnet som öst ner hela dagen annars. Och tjaa.. hela den senaste månaden förresten. :/
 
Jag kan aldrig sluta älska den där tjejen, Laleh! Nostalgi över hela henne och hennes musik, eftersom jag lyssnade som mest på henne någon gång i mellanstadiet.
 
 
 
 
Jag & Laleh.
 
Jag vet att bilden är suddig, men skyll på mamma. Och jag vet att jag är jätteful, men skit samma. Och jag är även medveten om att jag har på mig en ful Hello Kitty-regnjacka, men det spöregnade när vi gick hemifrån och det är den enda regnjackan jag kunde hitta. Så då vet ni!
 
 
 
Dom där Japanerna på bilden GLODDE på mig, rätt creppy. Men efter ett tag kom dom fram och sa typ "aaah Kitty, kittykitty! Nice!" Och pekade på min jacka, hahaha.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;