} setTimeout("animate()", 1000);

Rainy Sunday

haha så tråkig med mina rubriker på söndagar...



Aja, Hej på er allesammans!

Trots att det är söndag och regn ute så är jag glá ändå! ;) Nej men jag är inte helt nerdeppad som jag har varit de senaste dagarna... Igår var jag inomhus heeela dagen, fram till typ kl halv 10 på kvällen. Då var jag med mamma & pappa på Klara Lundgrens minnesplats vid St eriksplan och la en ros där.

När jag kom hem pratade jag med felli i en timme eller så. Skönt att bara prata ut. Efter det deckade jag på soffan... om jag minns rätt.


Idag så ska jag plugga som en gris, så ni lär inte hör mycket från mig. Puss o kram-skumbanan








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;