} setTimeout("animate()", 1000);

shoo alla


Igår var jag först hemma och chillade, rensade mina garderober osv. Sen på kvällen kom Emma vi kollade på film och så. Senare kom felli och sen sov dom över hos mig. Emma däckade tidigt och sen var väl jag o felli vaknade till typ 3-halv 4.


Imorse drog felli hem när vi vaknat, vet inte vilken tid. Jag och Emma fixade oss i två år och sen drog vi till kungsträdgården till Rix FM-festivalen.

Det var inte ett dugg kul. Väldigt långtråkigt, dåliga artister och slagsmål bredvid oss... Dom bråkade först med oss men sen började dom tjaffsa med några andra bredvid istället, o där blev det till slut fight på riktigt. :s Dumma i huvudet va dom, BARA där för att skapa bråk. (De va tjejer, tjejer som bara vill skapa drama.)


Aja palla berätta mer om det nu. Är hemma nu och ska tare lugnt och ladda inför skolan imorn... -.- Jaja, håll ut!! Bara några dagar till!

PuSs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;