} setTimeout("animate()", 1000);

Sommarlov 2012 har börjat...


Hej alla!

Ska berätta om igår: Började skolan halv 10. Fick krama om alla våra lärare i utbyte mot ett kuvert med 8:ans slutbetyg i. Efter det kidnappade vi 8or med oss alla 9or till en park för lite mysig picknick och sådär. Det är en tradtion i vår skola att 8orna hittar på ngt med niorna innan sommaravslutningen. 

Efter det åkte jag och Emma hem till mig och fixade oss. Hade värsta planerna på hur jag skulle se ut på avslutningen, men allt sket sig haha. Skulle ha lockat fint hår, fina naglar osv. Men locktången muppade sig och jagvetintevad...

Jaja! Vi åkte iaf till sommaravslutningen och efter att ha proppat i mig pizza och tårta så drog några från 8an och några från 9an vidare till vasaparken. Hade picknick där med, supermysigt! Spelade också fotboll med killarna och "fotbollstjejerna", men hade bara ballerinaskor med mig så vi körde barfota hahah.  


Aja, vi åkte hem vid elva-tiden. Sov över hos Emma inatt och vi somnade typ halv 1. (: Puss på er! Hoppas ni får ett skönt sommarlov♥




PS: Glöm inte att jag också bloggar på http://feliciasiljendal.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;