} setTimeout("animate()", 1000);

Fyfan vad lat jag är!!



Har bara suttit inne HELA helgen
! :o haha vad sjukt. Igår var jag bara lat och orkade helt enkelt inte gå ut, medan jag idag var astaggad på att dra ut o träffa nån bara för det.  Och så funkar inte min sablans mobiltelefon!!
Så jag kunde inte få tag i nån?! :(


Så istället har jag suttit inne vid facebook hela dagen lång och hoppats på att lyckas få kontakt med ngn på chatten eller så. Men nej, såklart så har det varit vääärldens finaste vårväder idag (idag är ju dagen vi ställer om klockan till sommartid) så ingen har varit uppkopplade på facebook. FML kände jag verkligen då haha. Stackars lilla mig! :(

Och så har ingen i familjen varit hemma heller+ att jag kunde inte ringa dom och be dom komma hem, så jag har bara suttit framför datorn och även kollat på film med en mysig katt tätt intill mig i soffan. Kände mig riktigt lat då, fast det är ju faktiskt inte skälet till att jag stannat inne.



2meu1js



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;