} setTimeout("animate()", 1000);

hejhej

Igår hann jag inte blogga för direkt efter skolan åkte jag hem och städa. Sen kom våra släktingar som ska stanna här hela helgen. Jag satt och snacka med dom ett bra tag, sen fixa mig och drog till min kusins konsert.

Alla andra som uppträdde var värsta hårdrocksband som bara skrek och headbanga, haha det lät helt enkelt för jävligt. Så min kusins band, Soles of men, stack ju minst sagt ut ur mängden.


Och efter det var jag hemma hos en tjej i Sickla och satt i hennes kök och snacka i flera timmar. Sen var vi hemma typ 2. Och då var jag sjukt trött och deckade.




Idag har jag bara varit hemma, jag gick fan nyss upp?! Känns det som, hehe.. Helt plöstligt var kl 9? Sitter fortfarande i min snobben pyamas lixom hahah.


Har bara inte pallat blogga idag helt enkelt. Och jag är inte samma person som för ett år sen, som tvingade mig själv att blogga regelbundet varken jag hade lust eller ej. Numera har jag oftast inte tid pga skolarbete och då bloggar jag mindre= jag tappar suget. Så när jag väl faktiskt har tid så vill jag inte...


OVER N´OUT!
Jag just nu, chillar i  min fin-fina pyamas.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;