} setTimeout("animate()", 1000);

Hemma-dag

Shoooz!

Sov över hos Emma igår dårå. Vi höll på att spela in en film på hennes dator som jag hade tänkt publicera, men den gick inte att spara ner i rätt filformat från windows movie maker så det sket sig... :(

Någon gång i livet ska jag lära mig iMovie, promise... :s Bara nån kunde hjälpa mig! ååh, jag fattar inte ett piss!! -.-




Aja sen imorse gick vi upp tidigt, dvs typ 9 för Emma skulle tills in prao. Själv är jag leeedig idag eftersom pappa skulle med jobbet till malmö idag på föreläsning. Wiiii! not. Har haft en fett långtråkig dag.

Asså det är en grej om alla andra kompisar också va lediga men istället har alla prao eller skola. Så jag har bara suttit hemma och gjort absolut ingenting. Vilket betyder att jag suttit vid datorn hela dagen.



Fast joo, en väääldigt udda grej gjorde jag idag. JAG LAGADE MIDDAG! hahah det blev brända fiskpinnar med överkokta makaroner till mig och brorsan idag dåråå. Vi är ju ensamma hemma nu ngra dagar när mamma o pappa är borta med jobbet...

Postat av: Hannabel

Haha det var typ förra året haha ju har sagt det på en inlägg när jag var på samma dag jag tog dom här bilderna! :D <3

2012-03-09, 12:51:42 - URL: http://hannabel.blogg.se/
Postat av: ewwe

Blev du veckans awesome?



Kolla här! ;)



http://ewwz.se/2012/february/ar-du-awesome-2.html#comment

2012-03-09, 13:30:50 - URL: http://ewwz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;