} setTimeout("animate()", 1000);

Mer info om mig. Jag har tråkigt därför gör jag sånna här...

Om mig
Vad heter du? - Erika Lundberg
Vart bor du? - Solna
Syskon? - En snart 18-årig storebror vid namn Marius.
Husdjur? - En fet katt som heter Spock.
Dig själv med tre ord -Snäll, glad och flummig.


Kärlek
Kramat någon - Ja
Pussat någon - Ja
Strulat med någon - Ja
Strulat med 2 samtidigt - Nej hur fan ska de gå till?! Asså exakt samtidigt? hahaha omg.
Varit kär - Nej
Varit olyckligt kär - Nej
Inte varit kär i nån, som varit det i dig -Nej
Dumpat någon - Ja
Blivit dumpad - Nej

Mode
Vad gör du om du ser världens snyggaste plagg - Fotar mig i provrummet med plagget på, visar mamma i hopp om att hon ska säga något i stil med: Nemnen så fint! Här har du pengar, gå och köp! Och så får jag svaret: mm.. de va fint.. Och sen står jag där och dreglar nästa gång jag går förbi butiken och önskar jag hade sparat pengar från min månadspeng haha. :(

Skulle du kunna köpa något begangnat - Ja, varför inte? Så länge det fortf är i fint skick.

Hur mycket spenderar du på kläder i månaden - Typ inget jag köper aldrig kläder. -.-

Utseende
Använder du:
plattång - Nej inte längre. Numera använder jag plattång ngn gång i månaden bara.
hårspray - ALDRIG! Kom på det för ett par veckor sen, att vi har ju massa hårspray hemma, varför använder jag aldrig det? Jag testade och... gick till skolan med ett skatbo på huvudet. Där fick jag svaret på vf jag aldrig använder hårspray lixom...

hårmouse - Nej. Precis som med hårsprayen kom jag på att jag aldrig använder hårprodukter för att styla mitt hår. Så när det inte funkade med sprayen testade jag mouse istället. Men vad var det för mening med det, att smeta in sörja i håret som bara färgade mitt hår vitt och inget annat? hahah omg.. kmr aldrig börja använda styling produkter asså.

Värmeskydd - Nä jag orkar inte hålla på med sånt när det tar sån tid bara av att platta håret haha. Om jag hade plattat håret varje dag, som förut, så hade jag nog använt värmeskydd. Men om det bara är ngn gång ibland så orkar jag inte bry mig.

Brunkräm - Nej.
Puder - Ja
Rouge - Ja
Mascara - Ja
Eyeliner - Ja
Ögonskugga - Nej
Ögonfransböjare - JA! (Klarar mig inte utan ögonfransböjaren haha.. hade jag inte haft den hade jag lika gärna kunnat skita i att sminka mig...)

Push-up bh - Nej


Har du:
sport
Gått på fotboll -
Ja
Gått på tennis - Ja
Gått på simning - Ja
Gått på hockey - Nej
Gått på balett - Ja
Gått på gympa - Ja
Gått på jujutsu - Nej



Senaste...
Kram - Min brorsa :o
Senaste förhållande - Har aldrig haft ngt seriöst förhållande.
Du bråka med en kompis - Asså... den här veckan. Fast det är ju bara småtjaffs hit och dit.
Du åt & vad - Just nu äter jag chokladägg :D
Du drack & vad - Sitter och dricker vatten ur en vattenflaska till chokladen. Man blir ju så törstig av choklad!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;