} setTimeout("animate()", 1000);

Såå...

...Nu har min statistik räknade börjat fungera igen! Jag skickade ett felmeddelande till blogg.se som skickade svar till min mail. Riktigt schysst service faktiskt, fick svar med detsamma så kanske borde jag inte klaga så mycket på denna bloggportal.

Felet var endast en kod som fattades i min kodmall (troligen har jag råkat radera den då jag trixat med designen) så det var bara att klistra in den igen och sen tog det inte alls lång tid till dess att statistiken började fungera igen, trots att det kunde ta upp till flera veckor. (Y)


Så om ni någonsin får problem med er statistik beräknare så är här en printscreen på mailet jag fick, med lösningen på problemet!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;