} setTimeout("animate()", 1000);

The last day


Är på riktigt bra humör trots att det är skola imorn!! :( Jag LOVAR, jag har aldrig varit så otaggad på skolan förut. Visst, taggad är man väl typ aldrig men sånthär hat mot skolan har jag faktiskt aldrig känt innan...


Anyway, ska ta tag i sista dagen av ledigheten och rycka upp mig. Jag ställde klockan på 9 (!) eftersom jag tänkte vara en duktig flicka och vänja mig inför att gå upp halv 7 varje morgon... men det sket sig.

Jag typ slog ihjäl mobilen när snoozen sattes på om och om igen... Aja slutade med att jag kom upp halv 11.
Ska äta lite gó lunch nu. Mamma ska steka PANGkakor ;) Inte jag dårå, hade jag gjort dem hade jag skrivit pannkaksröra och inget annat...


Puss på er, vi hörs senare♥




Min lunch i fredags på praon
: Dumplings... Euw! :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;