} setTimeout("animate()", 1000);

Da LIST


1.Vilket är ditt mellannamn? Andrea och Ellinor

2. Vilken tid gick du upp i morse? 12

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?

5. Vem var du tillsammans med sist? A i femman haha

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej det får man inte.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? näe kan man väl inte påstå.

8. Vem vet mest om dig? JAG SJÄLV. Annars felli. tror jag.

9. Vad gör du på fredagskvällarna? är med kompisar typ

10. Bästa filmen du någonsin har sett? oouff, vet inte.

11. Är du oskuld? ja.

12.
Om nej, har du haft sex med fler än 5 personer?

13. Har du testat droger? Smoke weed everyday!

14. Röker du? nej bara hasch!

15. Snusar du? lös snus <33

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? korvigt

18. Hur många tabletter tar du dagligen? zero

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Den 18/3-11 var jag i skolan. Efter skolan var jag hemma hos Freja med
henne och Felicia. Och efter det var jag hemma hos mig och flummade med Linnéa. Nu vet ni!

20. Bästa minnet från sommaren? ojoj... Typ på grönan när jag tvingade in Emma i spökhuset för första gången hahahha

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Förenta arabmineraten

22. När var du där? 2011 och 2012. På nyår alltså.

23. Är du rasist? nej

24. Har du helt svenskt ursprung? ja

25. Om nej, vart kommer du ifrån? har lite norskt i släkten iof : PppPpPppp

26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? böda.

27. Ser du fram emot någonting just nu? sommarn, gaaaaaaaah!

28. Sköter du skolan? Absolut, A i alla ämnen! :)

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Som sagt, A

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? F

32. Har du fått ig på ett prov? absolut inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : OOOOoOoOo

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej men i klassen gör vi snygga komp på musiklektionerna, värsta pros asså.

34. Anser du dig vara intelligent? Jajjemänsan!

35. Har du mått jättedåligt psykiskt? :::::: SSSS

36. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? När jag var liten!

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja en gång bankade jag huvudet i väggen när jag blev arg. :(

39. Har du haft sömnproblem? nej jag somnar alltid på 1 sek. Och jag överdriver inte.

40. Hur ofta gråter du? jag är den mkt kenslig den. Nej men jag gråter oftast när jag är arg.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Bölar som en apa fast bara när jag är själv

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Spock♥ Han kommer aldrig med några negativa kommentarer så det är perfekt!

43. Skulle du vilja ha tillbaka en av dina ex isånafall varför? ja asså jag friade till en häst i stallet en gång, men jag vet inte riktigt vad som hände? Det typ tog slut när jag slutade rida..? Eller så dog han? aa jag är lite osäker men jag saknar han iaf : Ssss (true story bro.)

46. Har du varit otrogen någon gång? day n´night!

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är så klok. Och snygg.

50. Vad får du ofta komplimanger för? ögonen, ögonfransarna, léendet och att jag är omtänksam

51. Har du lätt att få folk att skratta? tjaaaaaaaaaa, man blir tydligen glá av att se mig iaf. Det är ju alltid något. Och om jag är flummig ja då får ni se upp!!

52. Cider eller öl? MJÖLK

53. Har du några talanger? magdansen (?) hahaha nej bror det tror jag inte.

54. Har du någon hemlig beundrare? Ja. Eller nej just det nu råkade jag veta det så då är det ju inte hemligt. okeej, svar: nej.

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? marius är min bestiss

56. Vad står det i ditt senaste sms? +4687382996 ringde dig kl 18:50 den 18 mars men lämnade inget meddelande.

57. Hur lång är du? 1.87

58. Har du svarat ärligt? ABSOLUT.



















































Eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;