} setTimeout("animate()", 1000);

Visste ni att...?



En gång för några år sedan när jag skulle hoppa av ankarliften så åkte jag med den  upp i luften
. Jag släppte den för att åka åt sidan då den ena änden åkte in under min jacka nerifrån och andra änden stack upp ur jackan vid halsen och tryckte på så jag höll på att kvävas.

Jag fick panik och sprattlade men den var omöjlig att trycka ner igen (och jag hade förstås inte förstånd nog att dra ner dragkedjan på jackan) så jag flög med några meter upp i luften. Precis innan den skulle vända runt för att åka tillbaka släppte den mig och jag hamnade i en hög i snön. Oskadd, men kippandes efter andan.






HAHAHAHHA

Typ sådär såg det ut... Fast.... ändå inte.
Postat av: Esmeralda<3

Dagens blogg är nu avslutad! Kika in och se om du vann och var gärna med igen:)

Spamma så mycket du vill, var 50 kommentar resulterar en vinnare!



Länk:http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

2012-03-01, 13:39:31 - URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;