} setTimeout("animate()", 1000);

hej allaaa


Jag mår fett bra numera, glad hela tiden osv
. :D p.g.a det fina vädret och den härliga värmen som varit, I think... Det är bara det att nu ikväll är det iiiskallt och jag har hört rykten om att det ska SNÖA i helgen, vilket jag trodde bara var ngt påhitt. Men det kanske stämmer nu trots allt! :(


Anyway, idag var jag först i skolan. Softigt! Sen direkt efter skolan åkte jag till dagis och hämtade lillen och var sedan barnvakt några timmar. Och efter det har jag bara suttit vid datorn för första gången på riktigt länge!

Ingen läxa idag som måste vara klar till imorn, för första gången typ! -.-


Postat av: Amandah

Hej och tack så mycket. ^^ Vad kul att du gillar dem. :D Allt är pågång nu med tryck och allt. Men tar lite tid att starta ett företag. :P



Tack igen och kul att du gillar min blogg. :D Ska ta mig lite tid och kika in din också. :D



Kram Amandah

2012-05-03, 22:42:45 - URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;